Klacht melden
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
Een klacht over één van onze producten dan kunt je dat online laten weten via de contactformulier. Vermeld daarin uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.
Verkeerd of beschadigd product ontvangen?
Alle bestellingen worden door Spiritstyle.nl meerdere keren zorgvuldig gecontroleerd voordat ze verstuurd worden. Controleer ook zelf direct na ontvangst of het geleverde in goede staat is en overeenkomt met je bestelling. Is dit onverhoopt niet het geval en wanneer Spiritstyle.nl jou per ongeluk een verkeerd of beschadigd product heeft geleverd, maak dit dan zo snel mogelijk kenbaar (alvorens over te gaan tot terugzending aan Spiritstyle.nl en geef op de retourpagina de reden van de klacht zodat Spiritstyle.nl zo goed mogelijk de klacht kan behandelen. Je kan ook contact opnemen via de contactpagina.
Binnen 4 weken na levering schriftelijk melden aan Spiritstyle.nl via retourpagina of via de contactpagina.
Er wordt een herstelbestelling aangemaakt en met jou zal worden overlegd hoe je het foutieve of defecte product kosteloos retour kunt sturen. Spiritstyle.nl neemt geen ongefrankeerde pakketten en post aan.
Terugzending van de producten indien mogelijk in originele verpakking en in nieuwstaat verkerend. Als u de originele verpakking niet meer heeft, gebruik dan een beschermende verpakking om het product te beschermen tegen transportschade.
Spiritstyle.nl zorgt er dan voor dat je zo spoedig mogelijk alsnog het gewenste product in goede staat ontvangt.
LET OP: Als het product in gebruik is genomen, is de levering geaccepteerd.
Garantie
De garantietermijn van Spiritstyle.nl komt overeen met de fabrieksgarantietermijn.
Voor ondernemingen bedraagt de garantieplicht op door ons geleverde producten 12 maanden.
Ik heb een product net ontvangen en nu is het afgeprijsd, heb ik recht op verrekening?
Voor producten geldt altijd de prijs en de actie die op het moment van bestelling voor het product werd vermeld. Spiritstyle.nl is vrij om haar producten af te prijzen. Je bepaald als consument zelf wanneer je tot aankoop overgaat. Je hebt geen recht op teruggave van het prijsverschil, als korte tijd later een al aangeschaft product afgeprijsd blijkt te zijn.
Ik zie nu pas dat ik vergeten ben gebruik te maken van de kortingscode ‘gratis verzenden’ of ‘.% korting’
De kortingen worden niet achteraf verrekend op bestaande bestellingen of nabestellingen.
Niet tevreden met de afhandeling?
Leidt dit niet tot een oplossing dan staat je het vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie wanneer de klacht niet elders in behandeling is. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.